Student in Bedrijf zoekt aanpakkers

aoc-avansondernemerscentrum-1920Vind jij het ook zo irritant als die interessante studieopdracht in het laadje van je docent verdwijnt? Werk je liever voor een opdrachtgever uit de praktijk? Lijkt het je daarnaast leuk om samen te werken met studenten van andere opleidingen? Maak dan kennis met Student in Bedrijf.

Student in Bedrijf is een initiatief van het Avans Ondernemerscentrum. Tweede- en derdejaarsstudenten van verschillende opleidingen werken aan opdrachten van bedrijven en instellingen. Elk team bestaat uit twee of drie studenten.

Ondernemersvraagstukken
Het voordeel van Student in Bedrijf is dat je in aanraking komt met studenten van andere opleidingen, je krijgt zicht op ondernemersvraagstukken en je bouwt een netwerk op door je contact met de opdrachtgevers. Huidige opdrachten zijn onder meer afkomstig van een speelboerderij, een keten van fotostudio’s en een boomkweker. Gemiddeld ben je vier uur per week aan het werk. Bij goed afronden krijg je minimaal twee vrije studiepunten.

Wil je meer weten over Student in Bedrijf? Kom dan naar de kick-off. In Breda vindt deze plaats op 15 september vanaf 09.00 uur. In Den Bosch op 15 september vanaf 14.00 uur. Kijk op aoc.avans.nl voor meer informatie of stuur een mail naar ondernemerscentrum@avans.nl