Verse pizza’s voor eerstejaarsstudenten CMD

IntroCMD2016-1920
De nieuwe Bossche studenten Communication & Multimedia Design mogen tijdens hun introductiedag meteen serieus aan de slag tijdens een heuse Design Challenge. Ruim 150 eerstejaars bedenken nieuwe concepten onder leiding van het Bossche ontwerpbureau Have A Nice Day. De verassing van de dag: een pizzalunch.

Één dag van te voren moest nog snel de locatie van de intro gewijzigd worden. Eigenlijk hadden de organisatoren de oude DMT-loods op het oog. Maar vanwege asbest en de gezondheid van de studenten werd toch voor de oude vertrouwde locatie van Communication & Multimedia Design (CMD) in het Avansgebouw gekozen.

In de ochtend werken de studenten aan een opdracht voor Have A Nice Day, ’s middags presenteren ze hun ideeën. Tijdens het proces liggen de tafels bezaaid met vellen papier en stiften in alle kleuren van de regenboog.

IntroCMD2016-1920-2

Pizzalunch
Hoogtepunt van veel studenten tijdens de introductiedag: de verse pizza’s die speciaal voor hen werden gebakken in de tuin tijdens de lunch. Eerstejaars Peter: “Ik dacht eigenlijk dat we een broodje gezond zouden krijgen, dit was echt een aangename verrassing!” Zijn groepsgenoten knikken instemmend. En hoe ze dag verder vinden? “Prima”, klinkt het, al heeft en enkeling nog last van de avond daarvoor.

Meer foto’s van alle Avansintro’s? Check ons album op Facebook.