Avans en duurzaamheid: wat kan er nog beter?

duurzaamboom-max
Duurzaamheid is een hot topic binnen Avans. Alle Avans-opleidingen hebben vorig jaar het duurzaam onderwijs kenmerk AISHE-certificaat
 ontvangen. Maar wat de hogeschool betreft, kan het nóg beter. Daarover wordt gesproken tijdens het Avans Duurzaamheidscafé op 10 oktober.

Een van de hoofdvragen tijdens het Avans Duurzaamheidscafé: Wat vind jij dat we als eerste moeten aanpakken? Het ontvangen van de AISHE-certificaten is een mooie start, in de volgende fase ligt voor Avans de nadruk op duurzaamheid in het onderwijs en de eigen bedrijfsvoering.

Talitha Muusse, is nog niet zo lang geleden afgestudeerd aan de Erasmus Universiteit maar heeft nu al naam gemaakt als sociaal ondernemer en co-initiator van de Duurzame Jonge 100. Deze jonge ondernemer spreekt op 10 oktober onder andere over duurzaam ondernemen en generaties. Aansluitend kun je je kennis over de desbetreffende onderwerpen testen tijdens de pub-quiz.

De bijeenkomst voor studenten en medewerkers wordt georganiseerd in Breda aan de Lovensdijkstraat 61 en start om 16.00 uur.

Wil je hier graag bij zijn? Meld je aan.