Avans Medezeggenschapsraad zoekt regietalent

AMRmedezeggenschapsraad2016-maxDe Avans Medezeggenschapsraad (AMR) wil meer bekendheid krijgen onder medewerkers en studenten. Daarvoor zijn ze op zoek naar Avansstudenten die een promofilmpje willen maken. De student met het beste idee mag de video maken en ontvangt 200 euro.

Heb jij een briljant idee om de AMR onder de aandacht te brengen bij medestudenten? Weet jij iets te verzinnen waar heel Avans over zal praten? Stuur dan een mailtje naar bmz@avans.nl met het onderwerp ‘Ik durf het aan!’. Je ontvangt binnen twee dagen alle informatie die jij nodig hebt om tot een concept te komen.

Je hebt tot 31 oktober de tijd om een idee in te sturen.

Martin

Het is bovendien een leerzame ervaring, die door sommige studenten gebruikt kan worden als invulling voor SLB uren.

2016-10-06 13:38:29

Martin

Het is de bedoeling om een kort (enkele minuten) promotiefilmpje over de Avans Medezeggenschapsraad te maken. We zijn op zoek naar studenten met een leuk idee, wat goed uitvoerbaar is. Het winnende idee kan de prijs in ontvangst nemen na uitvoering.

2016-10-06 13:26:42

Sergei Eisenstein

Is die 200 euro alleen voor het winnende concept/idee? Of om de hele film te 'mogen' maken? Voor een complete film (pre-productie, productie, post-productie) is 200 euro namelijk een fooi.

2016-10-06 12:09:32