Avansbloggers gezocht voor marketing- en communicatieplatform Studentmind

studentmind

Hij miste een onlineplatform waar marketing- en communicatie-studenten samen komen en dus besloot vierdejaarsstudent Communicatie aan Hogeschool Zeeland, Wesley Singh, er zelf een op te richten. Voor Studentmind worden nu Avansstudenten gezocht die voor de site willen bloggen.

wesley-singhWesley Singh richtte Studentmind op omdat hij een plek miste waar studenten van verschillende hogescholen samenkomen om elkaar kennis bij te brengen en te inspireren.

Alle hogescholen vertegenwoordigd
Inmiddels zijn er al vijf hogescholen op de site vertegenwoordigd. Wesley: “Studenten van Hogeschool Zeeland, de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen, Windesheim in Zwolle, Hogeschool Amsterdam en de Haagse Hogeschool bloggen nu op Studentmind.”

De oprichter van het platform hoopt dat er binnenkort studenten van alle hbo marketing- en communicatieopleidingen in Nederland op de site bloggen. “Studenten van de opleiding Communicatie en Communication & Multimedia Design van Avans kunnen zich aanmelden.”

Groot bereik
“Het is een mooie ervaring voor studenten. Ze profileren zich online en hebben een groot bereik op een landelijk platform”, vertelt Wesley. “Daar hebben ze in de toekomst profijt van.” De Zeeuwse student beheert het platform naast zijn studie. “In februari begin ik met afstuderen, maar Studentmind blijft open. De bloggers kunnen de site straks draaiende houden.”