Avansstudent maakt aftermovie van rallyrace

Regel een warm kledingstuk van een local, verleng je uitlaat met de binnenkant van een fiets en vervoer drie kano’s op het dak van je wagen. Het is een kleine greep uit de opdrachten die tweedejaars Small Business & Retail Management-student Stefan van den Berg moest uitvoeren tijdens zijn rallyrace van Putten naar Hongarije. Hij maakte een gave aftermovie van zijn avontuur.

Tijdens de Park and Party Run strijden 150 teams in oude bolides tegen elkaar. Ze moeten zoveel mogelijk punten binnen slepen tijdens speciale opdrachten die onderweg vervuld worden én zo snel mogelijk over de finish komen.

Alle hoogtepunten
“Het avontuur, daar heb ik zin in,” vertelde Stefan in een interview aan Punt, vlak voor zijn vertrek. In zijn aftermovie heeft de student alle hoogtepunten vastgelegd.

Zijn team werd uiteindelijk 21e van de 150 deelnemende teams. “Een prestatie om trots op te zijn”, schreef Stefan op de Facebookpagina van SBRM.  “Onze Audi uit ’86 heeft zich dapper staande gehouden tijdens de vele uitdagingen. Een gaatje in de linker voorband en een kapotte voorlamp, daar tekent menig deelnemer van de Park and Party Run voor.”