Goedzooi leert Avans imagineering

belangvanbeleving-1920Imagineering, belevingen toevoegen aan je product, dienst of evenement, is helemaal hip in het bedrijfsleven. Tijdens de interactieve lezing van Goedzooi leren studenten en medewerkers de geheimen achter imagineering.

Goedzooi is een creatief team van afgestudeerden van de NHTV die imagineering inzetten om de wereld positiever te maken. Ze kijken op een andere manier naar groepsprocessen en leren mensen buiten de gebaande paden te treden.

Avans Flow
Tijdens de lezing georganiseerd door Avans Flow krijg je methodes aangereikt om zelf met imagineering aan de slag te gaan.

De lezing vindt plaats op donderdag 20 oktober bij Avans in Breda en op 2 februari bij Avans in Den Bosch. Beide keren start de lezing om 16.00 uur.

Interesse?
Meld je dan nu aan voor deze interactieve lezing!

Lavaerts Peter

Bij Asis loopt al 4 jaar op rij de Master Class 'Imagineering for sustainable happiness' in jaar 4 van de IBMS-opleiding.

2016-10-12 12:06:04