Bands gezocht die willen spelen in Glazen School

LovensdijkstraatLVDBreda-1920
Nog 40 dagen en dan gaat in Breda Serious Request 2016 van start. Drie 3FM-dj’s worden een week opgesloten om geld in te zamelen voor het Rode Kruis. Avans zoekt bands en muzikanten om op te treden in de eigen Glazen School.

seriousrequest2016-logo-1920In Xplora aan de Lovensdijkstraat in Breda worden vijf dagen lang activiteiten georganiseerd om geld op te halen voor Serious Request. Het doel van dit jaar is longontsteking. Daaraan sterven jaarlijks meer dan 900.000 kinderen.

Optreden met je band
Avansstudenten kunnen met hun band of samen met andere muzikanten optreden in de Glazen School. Wie dat optreden wil zien, moet een bijdrage leveren voor het goede doel. Ook kunnen studenten en medewerkers meedoen met yoga en zenmeditatie.

Photoboothphotobooth_seriousrequest
Studenten kunnen in de Glazen School voor 2 euro de photobooth induiken om zichzelf te laten vereeuwigen. De Academie voor Marketing en Business Management (AMBM) nam begin oktober al een voorschot tijdens de propedeuse-uitreiking. Ook tijdens de diploma-uitreiking op 8 december en het kerstgala op 22 december haalt AMBM met de photobooth geld op voor Serious Request.

Bioscoop
De grote collegezaal in gebouw LA wordt omgetoverd tot bioscoop. Op de donderdagmiddag kunnen studenten daar, uiteraard tegen betaling, terecht voor film en popcorn. Reageer onder het bericht om te laten weten welke film jij wil zien.

Wil jij een activiteit organiseren om geld op te halen voor het goede doel? Help je graag anderen met hun activiteit of heb je een goed idee? Meld je dan uiterlijk 14 november aan bij Kay Michiels via 088-525 75 81 of mail naar kla.michiels@avans.nl.