Minister Dijsselbloem maandagavond bij Avans

Wikipedia

Jeroen Dijsselbloem, minister van Financiën en voorzitter van de Eurogroep, schuift maandagavond 14 november aan bij de AAFM College Tour. Aanmelden is nog mogelijk.

De AAFM College Tour wordt georganiseerd door de Academie voor Algemeen en Financieel Management (AAFM) en het Expertisecentrum Sustainable Business. Studenten, alumni, medewerkers, partners van Avans en leden van de PvdA Breda gaan het gesprek aan met Dijsselbloem. Wat is er bijvoorbeeld nodig om de euro gezond te houden? Wat doet de overheid tegen belastingontwijking door grote multinationals? Hoeveel wordt er de komende jaren begroot voor onderwijs? Hoe hoog staat duurzaamheid op de Rijksagenda? Er is de mogelijkheid om vragen te stellen vanuit de zaal.

Aanmelden kan via deze link. De avond begint om 19.00 uur op de Hogeschoollaan in Breda en duurt tot ongeveer 21.00 uur.