Partnerdiner SV Revenue: dineren en tegelijk netwerken

partnerdinersvrevenue
Voor de een is het net wat lastiger om die droomstage te bemachtigen dan voor de ander. Of misschien weet je nog niet welk bedrijf écht bij je past. Om dat voor Bossche studenten Accountancy en Bedrijfseconomie makkelijker te maken, organiseerde studievereniging Revenue voor het eerst een partnerdiner. Waarbij Avansstudenten gezamenlijk dineren met bedrijven zoals ING en Deloitte.

Het idee is simpel, elke gang schuiven de deelnemende studenten van een partnerdiner bij een ander bedrijf aan tafel. Zo maken zij kennis en kunnen zij netwerken met grote spelers binnen hun vakgebied. Elinn van Kemenade, secretaris van SV Revenue: “Het is een makkelijke manier waarop studenten gezellig en losjes netwerken in een ongedwongen sfeer.”

Kloof dichten
Donderdagavond vond de allereerste editie van SV Revenue in hun jonge geschiedenis plaats. Dertig studenten verzamelden zich bij Hotel Central in het centrum voor een driegangendiner. Elinn: “De zeven deelnemende bedrijven zijn groot en verspreidt over de hele wereld, daardoor kan er een kloof ontstaan waardoor het benaderen voor studenten lastiger is. Dankzij een partnerdiner is het contact leggen met de bedrijven makkelijker.”

partnerdinersvrevenue2
Succesvol jaar

De vereniging bestaat bijna een jaar en blikt nu terug op een jaar met geslaagde evenementen, waaronder het partnerdiner. Elinn: “Het was een super avond. We hadden vorig jaar niet verwacht dat we in zo’n korte tijd zoveel geslaagde activiteiten konden neerzetten.”

Nieuwsgierig naar volgende activiteiten van SV Revenue? Daar hebben zij een handige agenda voor.