Student van het Jaar: nomineren kan nog!

studentvhjaar2016-1920Welke Avansstudent viel dit jaar op? Wie liep net wat harder dan de rest? Wie maakte het verschil? Punt organiseert dit jaar weer de verkiezing van de Student van het Jaar.

Het is geen populariteitsverkiezing, maar een blijk van waardering. Denk aan een student die uitblonk in zijn of haar sport, een student die uitzonderlijke studieresultaten behaalde of die zich inzette voor anderen. Iemand die een vereniging leidde of een bijzonder project uitvoerde.

Jesca Heijker, student Human Resource Management (HRM) in Breda, ontving vorig jaar de eervolle titel. Zij blies als voorzitter nieuw leven in bij de voorheen ‘slapende’ studievereniging Merlijn en zette de opleiding HRM meer op de kaart te zetten binnen de Academie voor Algemeen en Financieel Management.

Nomineer!
Inmiddels zijn er al veel nominaties binnengekomen bij de redactie. Wil jij nog een student nomineren? Dat kan door vóór donderdag 24 november een mail te sturen naar punt@avans.nl. Vermeld in de mail de naam van de student en waarom je deze persoon nomineert.