Deel Onderwijsboulevard volgende week afgesloten

Onderwijsboulevard215DenBoschentree-1920
Kom je volgende week met de auto naar Avans? De Onderwijsboulevard in Den Bosch is vanuit één richting afgesloten van maandag 19 december tot 23 december. Het is niet mogelijk om van de Vlijmenseweg vanuit HAS Hogeschool de Onderwijsboulevard in te rijden.

Er wordt de hele week gewerkt aan de riolering tussen de Vlijmenseweg en de Jonkerstraat. De andere rijrichting blijft wel open.

Omrijden
Als je van de Vlijmenseweg naar Avans Hogeschool wilt rijden, dan zijn er 2 opties:

Via de Magistratenlaan rijd je langs het spoot de Hugo de Grootlaan in. Daar vind je ook parkeergarage Paleiskwartier. Vervolgens kun je doorrijden naar de Onderwijsboulevard.

De andere optie is via de Oude Vlijmenseweg richting de Simon Stevinweg en vervolgens naar de Onderwijsboulevard.