Serious Request: Avans haalt 3.856,35 euro op met Glazen School

Serious RequestDe Glazen Schoolactie van Avans heeft 3.856,35 euro opgeleverd voor 3FM Serious Request. Het geld wordt vandaag tussen 13.00 en 14.00 uur overhandigd bij het Glazen Huis in Breda.

De hele week was de locatie aan de Lovensdijkstraat ‘de Glazen School’ van waaruit er diverse acties plaatsvonden voor Serious Request.
Serious Request

seriousreques-photobooth-1920
Studenten en medewerkers van de hogeschool konden onder meer meedoen aan een obstacle run, een symposium over schone lucht bijwonen en deelnemen aan een nachtprogramma op de locatie aan de Lovensdijkstraat in Breda. Verder werd er soep en broodjes knakworst verkocht voor het goede doel, kon je een foto laten maken in een photobooth en gaven studenten Fysiotherapie massages.

Serious Request