Abseil jij straks van het nieuwe Avansgebouw?

quadrium_nieuw1

Vanaf maandag 30 januari volgen studenten lessen in het Quadrium, het nieuwe Avansgebouw aan de Hogeschoollaan in Breda. De verbouwing, die ruim een half jaar heeft geduurd, is dan afgerond. Avans opent het gebouw met abseilende medewerkers en studenten.

Wie het aandurft om van ruim 20 meter hoogte te abseilen van het nieuwe gebouw naar het hoofdgebouw, kon zich aanmelden. Om 12.15 uur is de officiële opening, maar wie als eerste abseilend naar beneden gaat, is nog geheim.

36 lokalen
In het voormalige kantoorgebouw zijn 36 nieuwe leslokalen gecreëerd. Daarbij is aan de studenten gedacht: overal zijn stopcontacten aanwezig. Op de begane grond is een kleine kantine en vanaf eind maart is ook de ruimte voor digitaal toetsen beschikbaar. Alle ruimtes worden aangeduid met HQ.

UPDATE: het maximale aantal aanmeldingen is bereikt. Aanmelden is niet meer mogelijk.

Nienke

Het is totaal ongepast om het gebouw feestelijk te openen terwijl mensen hun baan verliezen bij Avans door financieel wanbeleid en et veel investeringen in gebouwen. Stenen voor mensen is blijkbaar het huidige beleid bij Avans

2017-01-20 19:21:27

Sjuul Nelissen