NHTV spaart meer peuken dan Avans

stembak-02

De speciale stembakken om het peukenprobleem op Avans op te lossen, lopen op de NHTV beter. Daar werd in zes weken tijd 3647 gram peuken opgehaald tegenover 2804 gram op Avans.

Op de asbakken is iedere zes weken een nieuwe stelling te lezen waar rokers op kunnen stemmen. Vijf studenten Small Business & Retail Management ontwierpen de asbakken omdat ze zich stoorden aan alle peuken bij de voordeur van Avans.

250 euro
De Hogeschoollaan heeft twee bakken staan, de Lovensdijkstraat een. Op de NHTV staan er drie. De school die aan het eind van het studiejaar de meeste peuken heeft opgehaald, krijgt van de gemeente Breda een cheque ter waarde van 250 euro om te investeren in duurzaamheid.

De Bredase studenten van #Avans zien het somber in voor @nacbreda #nac #breda

Een foto die is geplaatst door Punt Avans (@puntavans) op 13 Dec 2016 om 7:06 PST