Ook jij kunt je mening geven over Avans

nse-2017-1920Ben je niet tevreden over de kwaliteit van je opleiding, de roosters en andere zaken? Of ben je er juist erg over te spreken? Deze week is de Nationale Studenten Enquête 2017 (NSE) gestart. Laat weten wat je van je studie vindt. Bij enkele opleidingen maak je bovendien kans op prijzen varierend van een iPad tot een bon van Bol.com.

Bij de NSE staan de meningen van studenten centraal. Met deze grootschalige enquête wordt onderzoek gedaan naar de kwaliteit van Nederlandse hogescholen en universiteiten. De studentenoordelen worden gebruikt om het onderwijs te verbeteren en vormen onder andere de basis voor de Keuzegids.

Wachten op cijfers
Uit de resultaten van vorig jaar bleek dat studenten bij vijf academies lang moesten wachten op hun cijfers en dat er rond roosters en stagevoorbereiding nog een verbeterslag te maken valt.

Prijzen:
De volgende academies verloten prijzen onder de deelnemende studenten:
AB&I doneert 1 euro per ingevulde enquête aan een nog vast te stellen goed doel. Daarnaast verloot de academie 15 bol-bonnen ter waarde van 20 euro.
ACUE verloot 15 bol-bonnen ter waarde van 25 euro onder de studenten CMD en 10 bonnen onder studenten Communicatie.
AE&I verloot 2 iPads.
AFM verloot 25 bol-bonnen ter waarde van 20 euro.
AGZ verloot 4 mini Ipads, een voor Verpleegkunde Den Bosch, een voor Verpleegkunde Breda, een voor Mens en Techniek en een voor Fysiotherapie.
AMBM verloot 1 iPad onder studenten Commerciële Economie en 1 iPad onder studenten SBRM.
ASB doneert 1 euro per ingevulde enquête tbv een studentenproject.
ASIS verloot 2 iPads, een voor elke opleiding.
ATGM doneert 1.000 euro aan de opleiding met de hoogste respons (minstens 50 procent respons), 2.000 euro als de respons boven de 75 procent is en 3.000 euro bij een respons boven de 90 procent.
AVB verloot concertbonnen, 1 voor IKV Den Bosch, 1 voor IKV Breda en 1 voor BSK.

Bovendien maak je kans op de landelijke prijzen: Zoals een half jaar collegegeld (975,50 euro) of een Bol-bon t.w.v. 25 euro.