Tijdelijk een maand gratis sporten bij BRESS

bress-tafeltennis-1920ADVERTORIAL – De tentamens zijn voorbij. Tijd om echt wat te doen aan die goede voornemens, vinden ze bij het Bredase studentensportcentrum BRESS. Iedereen die in februari een jaarkaart koopt, krijgt er een gratis dertiende maand sporten bij.

“Ideaal voor mensen die bijvoorbeeld fit Carnaval willen vieren”, zegt Mellisa Rizos van BRESS. “Als extra attentie krijgen nieuwe leden ook een unieke BRESS sporthanddoek cadeau, sportkleding aan en ze kunnen gelijk aan de slag”.

Onbeperkt
Avansstudenten betalen voor een jaarabonnement 99 euro. Met de BRESS sportkaart kunnen je onbeperkt fitnessen, groepslessen volgen en zaalsporten beoefenen in het sportcentrum op 5 minuten fietsen van de hogeschool.

Naast de kortingsactie biedt BRESS in februari diverse activiteiten bovenop het reguliere sportrooster. Zo kun je op 7 februari naar een workshop over voeding en training gaan en deelnemen aan een pubquiz. Op 17 februari vindt er een squashtoernooi plaats.

Kijk op de website van BRESS voor meer informatie.