Aan de slag met een toonaangevend bedrijf

Studiestudentstuderenoverlegles-1920Ben jij ambitieus en ondernemend? Vind jij het leuk om verder te kijken dan je opleiding? Geef je dan op voor de masterclass Business Modelling.

De masterclass Business Modelling is een extra-curriculair programma van het Avans Ondernemerscentrum en is ontstaan uit ChancE, het Avansprogramma voor ambiteuze studenten binnen het economische domein.

Acht dinsdagavonden
Deelnemende studenten komen acht dinsdagavonden bijeen om in multidisciplinaire teams een strategisch vraagstuk op te lossen voor een toonaangevend bedrijf. Docenten Marcel van der Molen en Rob Huijbers begeleiden de studenten.

De masterclass start op 4 april. Aanmelden kan tot 17 maart door een korte motivatie en je cv te mailen naar Rob Huijbers. (rtl.huijbers@avans.nl).

Meer over de masterclass vind je op aoc.avans.nl.