Avansstudent Maba Jarbou genomineerd voor Young Creator Award

maba jarbo-1920Maba Jarbo, student Small Business en Retail Management in Breda, maakt kans op de Young Creator Award. Stemmen kan tot 9 februari.

Young Creators is een collectief van ondernemers en ambitieuze mensen. Jaarlijks wordt een persoon gekozen die extra aandacht krijgt. Dit jaar maakt Avansstudent Maba kans.

Beerpong
Maba ken je misschien van het interview in Punt over zijn onderneming. De student verkoopt en verhuurt met veel succes beerpongtafels. Daarnaast heeft hij Appkunda bedacht. Het doel hiervan is startende ondernemers samenbrengen om op die manier goedkoper aan dure software te komen. Tot 9 februari kun jij een stem uitbrengen op Maba.

ABC
Ook Nick van Breda is genomineerd. Hij stuurde in 2016 af bij Advanced Business Creation in Den Bosch en is genomineerd voor zijn Campus Party en het organiseren van hackathons.

De beste drie Young Creators worden op 9 februari bekend gemaakt en mogen tijdens een grote bijeenkomst op 15 februari vertellen over hun project. Daar wordt ook onthuld wie zich de beste Young Creator van het jaar 2017 mag noemen.