‘Beerpongkoning’ bij laatste 3 Young Creators Award

maba jarbo-1920Maba Jarbou, student Small Business en Retail Management in Breda, zit in de finale van de Young Creator Award. 15 februari wordt bekend of hij zich Young Creator van het jaar 2017 mag noemen.

Young Creators is een collectief van ondernemers en ambitieuze mensen. Jaarlijks wordt een persoon gekozen die extra aandacht krijgt. Dit jaar maakt Avansstudent Maba kans.

Beerpong
Maba ken je misschien van het interview in Punt over zijn onderneming. De student verkoopt en verhuurt met veel succes beerpongtafels. Daarnaast heeft hij Appkunda bedacht. Het doel hiervan is startende ondernemers samenbrengen om op die manier goedkoper aan dure software te komen.

In de finale van 15 februari neemt de Avansstudent het op tegen Thomas Lijten die al voor zijn achttiende zijn eigen ijswinkel opende en Vic Luijkx die met zijn site OpaVanDongen.nl demente ouderen helpt om computer te gebruiken.