Kangaroo onderbroek uitverkocht na media-aandacht

In één dag werd Kangaroo Underwear landelijk bekend én is de nieuwe order van 1500 onderbroeken uitverkocht. Een echte droomstart voor Avansstudenten Finn Sanden, Damon Sinkel en Tom Faas. Finn: “Dit weekend gaan we het even rustig aan doen.”

Geen zorgen als je mis hebt gegrepen, na de carnaval komt er een nieuwe order Kangaroo Underwear binnen vertelt Finn. “De onderbroek is ook handig voor het sporten, reizen of gewoon voor thuis.” Samen met Damon en Tom, medestudenten Small Business en Retail Management in Breda, bedacht hij de onderbroek met zakken voor een schoolproject. Na aandacht van Omroep Brabant werd hun onderbroek landelijk opgepikt. Op de website prijkt een lijst met alle media waarin ze verschenen.

Rustig weekend
“De media-aandacht was in het begin wel wennen”, erkent Finn. De mannen hadden het niet voorzien. “Toms nummer staat op de website, hij wordt continu gebeld. Hij heeft ook wat radio-interviews gedaan, dat deed hij heel vloeiend.” Maar dit weekend gaan ze het rustig aan doen na alle hectiek.

Vrouwenproduct
Naast alle positieve reacties op de multifunctionele onderbroek, kregen de studenten ook veel vragen naar een product voor vrouwen. Eerder vertelde Finn al dat ze nadenken over een beha met een zakje. Samen met Tom en Damon gaat hij kijken naar de mogelijkheden.  “Met zoveel reacties moeten we er nu eigenlijk wel op inspringen.”