Studenten carnavallen live op TV tijdens Feutekot

FeutekotLive op televisie carnaval vieren met medestudenten, het is weer eens wat anders dan in de kroeg. BaronieTV in Breda nodigt vrijdag 24 februari Bredase studenten uit voor Feutekot dat live uitgezonden wordt.

De Bredase televisiezender zendt alleen uit met carnaval en is vanaf vrijdagmiddag tot en met dinsdagavond non-stop te volgen. Zo hoef je geen minuut van carnaval in Kielegat te missen. Na het succes van de samenwerking vorig jaar met studenten- en studieverenigingen WeFi, Comm.On, SV Socialize, Midas, Merlijn en SV Oase, zijn Bredase studenten dit jaar weer welkom om live bier te drinken op televisie.

Gratis
Vanaf 17.00 uur mag je OC de Vlieren (Huis van de Heuvel) binnenlopen en een half uur later barst het feest los. Tot 19.00 kun je feesten met carnavalskrakers en optredens van The Party Captains en Sjansjee.

Nog leuker: Feutekot is helemaal gratis. Meld je aan via Facebook of stuur een mailtje naar je studievereniging.