Tilburgse Avansstudent doet gooi naar deelname Expeditie Robinson

Niels VermeulenNiels Vermeulen, vierdejaarsstudent Bouwkunde in Tilburg, is ook in de running voor deelname aan Expeditie Robinson 2017. “Stem niet pas tijdens de eilandraad op mij, maar vast nu al.”

Net als oud-Avansstudent Carmen van Hees, wil Niels graag een felbegeerde plek bemachtigen in het populaire televisieprogramma. “Mijn grote droom kan werkelijkheid worden”, vertelt hij. “Een uitdaging die ik met beide handen, als teamplayer, doorzetter en avonturier, vol overgave zal aangrijpen!”

Overlever
Zijn skills en overlevingstactieken zoals een vuurtje maken, vers fruit schillen en vissen laat hij zien in zijn ingezonden filmpje. Ook verwijst hij naar een van de testen van de vorige editie en naar Klaas van Eerden, voormalig deelnemer: “Het record van het aantal vissen moet dit jaar maar sneuvelen.”

Stemmen
De teller voor de avonturier staat al op 300 stemmen. Gun jij Niels een plek op het eiland? Hier kun je op hem stemmen. Uiteindelijk mogen de vier inzendingen met de meeste stemmen meedoen aan Expeditie Robinson.