Durf jij 1 minuut in de lift?

lift-1920Eigenaardig, de businessclub van en voor Avansstudenten, is op zoek naar studentondernemers die hun bedrijf op de kaart willen zetten. Zij kunnen meedoen aan het Elevator Pitch Event.

Het Elevator Pitch Event bestaat uit vier dagen: een introductiedag, een brainstormsessie, een pitchtrainingsdag en afsluitend de finaledag. Tijdens de finale op 3 april stap je in de lift van het Interpolisgebouw in Tilburg, om een business professional in één minuut te overtuigen van jouw idee.

Training
Niet alleen Avansstudenten met een eigen onderneming kunnen zich aanmelden. Ook studenten die nog in de ideeën fase zitten of een maatschappelijk probleem willen aanpakken zijn welkom.
Deelnemers krijgen in aanloop naar 3 april de kans hun businessmodel uit te werken en natuurlijk een intensieve pitchtraining.

Aanmelden kan tot 13 maart via elevatorpitchevent.nl