Jeroen Dijsselbloem bezoekt Avans

WikipediaJeroen Dijsselbloem, minister van Financiën, brengt 13 maart op uitnodiging van de opleiding Bestuurskunde in Den Bosch een bezoek aan Avans. Studenten krijgen de kans om aan de minister vragen te stellen.

In aanloop naar de verkiezingen heeft de opleiding Bestuurskunde Minister Dijsselbloem weten te strikken. Studenten krijgen de kans om hem het vuur aan de schenen te leggen tijdens een College Tour. Tijdens de lunch is er de mogelijkheid om hem een hand te schudden, voor wie wil.

Verkiezingsdebat
Studievereniging Collegium organiseert na afloop samen met de opleiding een verkiezingsdebat. Kandidaat-Kamerleden van landelijke partijen gaan met elkaar in debat. Ook hierbij zijn studenten welkom.

Vol is vol, meld je dus aan. Meer informatie vind je op de Facebookpagina van het evenement.