Kruispunt Hogeschoollaan en Lovensdijkstraat op de schop

HogeschoollaanBreda-1920Het is vaak chaos op het kruispunt van de Hogeschoollaan en Lovensdijkstraat. Om het verkeer soepeler te laten verlopen, heeft de gemeente Breda nu een definitief ontwerp voor de bus- en autoverbinding over de La Reijweg en Hogeschoollaan.

Een deel van De La Reijweg gaat van 15 juli tot en met zondag 27 augustus volledig op de schop. Voor het personeel van het Amphia Ziekenhuis komt er een extra ontsluiting aan de Poolseweg. Dit zorgt voor een betere doorstroming van het verkeer op De La Reijweg en Hogeschoollaan.

Handig voor de studenten en medewerkers die met de auto naar de Lovensdijkstraat komen: er komt een extra opstelstrook om rechtsaf de Lovensdijkstraat in te slaan vanaf de la Reijweg.
Bus