Oud-Avansstudent in de running voor deelname Expeditie Robinson

Carmen van HeesenNa acht jaar mogen er weer onbekende mensen meedoen aan het populaire televisieprogramma Expeditie Robinson. De in juli afgestudeerde Carmen van Heesen wil dolgraag een plekje bemachtigen.

“Ik ben avontuurlijk en ondernemend. Mijn bucketlist is oneindig waarbij Expeditie Robinson hoog op de lijst staat. Dit jaar is mijn kans en dit laat ik niet aan mij voorbij gaan!” schrijft Carmen, oud-student Small Business & Retail Management. Voor haar inzending maakte ze een filmpje waarin ze uitlegt waarom zíj mee moet doen aan het programma en bootste ze een van de elementen uit het spel na waarbij ze een immuniteitsketting wint.

Geen fitgirl, wel spelletjesliefhebber
“Ik zal gelijk eerlijk zijn: ik ben niet fit en ik ben absoluut geen healthy fitgirl, maar ik ben weer goed in andere dingen.” Waarom ze dan wel mee wil doen? “Ik ben avontuurlijk en houd enorm van spelletjes spelen.”

Stemmen
De teller voor de avonturier staat al op 650 stemmen. Gun jij Carmen een plek op het eiland? Hier kun je op haar stemmen. Uiteindelijk mogen de vier inzendingen met de meeste stemmen meedoen aan Expeditie Robinson.