Koffiepraat week 14: Hoe doen Avansstudenten het op de arbeidsmarkt en campagne AMR-verkiezingen van start

Waar gaat het deze week over bij het koffieapparaat van Avans? Om je voor te bereiden op je wekelijkse dosis smalltalk, een overzicht van het nieuws dat we deze week verwachten.

HBO-monitor
Deze week worden de resultaten van de HBO-monitor gepresenteerd. Uit dit jaarlijkse onderzoek blijkt hoe Avansstudenten het anderhalf jaar na afstuderen doen op de arbeidsmarkt. En hoe zij terugkijken op de opleiding.

Mediaprofiel
Maandag worden de eerste resultaten van het grote media- en communitygedrag-onderzoek van Avans bekend gemaakt tijdens het Click en Deel festival van de opleiding Communicatie. Meer dan 250 deelnemers waaronder studenten en docenten deden mee aan dit onderzoek.

Verborgen studiekosten
Bestuursvoorzitter Paul Rüpp gaat in op de door Punt geinventariseerde verborgen studiekosten voor licenties en excursies.

Verkiezingen Medezeggenschapsraad
De Avans Medezeggenschapsraad houdt op 29, 30 en 31 mei algemene verkiezingen. De campagne start deze week. Alle Avansstudenten en medewerkers kunnen zich kandidaat stellen voor 22 april.

Fijne week!

Vorige week hadden we het over:

Foto: Ilse Wolf
Bas en Sam, de Avansstudenten halen een kankermedicijn uit taxusnaalden.
Foto: wikipedia
De Hogeschool Utrecht, daar zijn surveillanten in slaap gevallen tijdens tentamens.