Werkzaamheden beachveld Avans Tilburg gestart

De aanleg van vier beachvolleybalvelden bij Avans in Tilburg is begonnen. De velden zijn van het studentensportcentrum Tilburg.

Het studentensportcentrum is bezig met een renovatie van de sportvelden aan de Sportweg. Zo komt er een nieuw voetbalveld van kunstgras en een buitenkantine. Daarvoor moeten de beachvolleybalvelden wijken. Die worden nu aangelegd op het terrein van Avans.

[double_images][/double_images]

Deze week is het terrein klaargemaakt en wordt er zand gestort. Volgende week legt men het straatwerk rondom het beachveld aan. Op 8 mei verhuizen de netten en doelen van het oude naar het nieuwe veld en wordt het hekwerk geplaatst.

Klaar voor gebruik
Vanaf 8 mei in de avond is het nieuwe beachveld klaar voor gebruik. Eind mei wordt de verlichting geplaatst. De velden liggen er in ieder geval voor een periode van drie jaar met een optie om daarna jaarlijks te verlengen.