#AMR2017 Frans Janssen: ‘Contact met de werkvloer moet verbeterd worden’

Op 29, 30 en 31 mei zijn de verkiezingen voor de Avans Medezeggenschapsraad. Studenten en medewerkers kunnen via verkiezingen.avans.nl een stem uitbrengen op één van de kandidaten uit hun geleding. De twaalf kandidaten uit beide groepen met de meeste stemmen, worden direct verkozen tot de raad.

De kandidaten schreven onderstaand artikel om zich voor te stellen.

Frans Janssen
Docent Academie voor Marketing en International Business, Den Bosch

Waarom heb je je verkiesbaar gesteld voor de Avans Medezeggenschapsraad?
“Ik heb me verkiesbaar gesteld omdat ik vind dat een Bestuur pas optimaal kan functioneren als ze met een kritische blik gevolgd wordt en op tijd tegengas krijgt en ik weet dat ik deze (positieve) criticaster kan zijn. Dit moet niet alleen achteraf gebeuren, maar al  tijdens het ontwikkelen van beleid.”

Dit wil ik veranderen bij Avans:
“Avans moet transparanter worden en studenten en medewerkers serieuzer nemen. Contact met de werkvloer moet verbeterd worden.”

Waarom moeten medewerkers op jou stemmen?
“Omdat ik mijn best ga doen studenten en medewerkers op de eerste plaats te krijgen.”

Benieuwd naar de andere kandidaten? Zie punt.avans.nl/medezeggenschap