#AMR2017 Gijs van de Geijn: ‘Prominentere rol studenten- studieverenigingen en disputen’

Op 29, 30 en 31 mei zijn de verkiezingen voor de Avans Medezeggenschapsraad. Studenten en medewerkers kunnen via verkiezingen.avans.nl een stem uitbrengen op één van de kandidaten uit hun geleding. De twaalf kandidaten uit beide groepen met de meeste stemmen, worden direct verkozen tot de raad.

De kandidaten schreven onderstaand artikel om zich voor te stellen.

Gijs van de Geijn
Tweedejaarsstudent Bedrijfskunde MER Breda

Waarom heb je je verkiesbaar gesteld voor de Avans Medezeggenschapsraad?
“Ik heb mezelf verkiesbaar gesteld omdat ik het belangrijk vind dat de stem van de student gehoord word binnen Avans en me daarnaast ook op persoonlijk vlak te kunnen ontwikkelen.”

Dit wil ik veranderen bij Avans:
“Wat ik wil veranderen binnen Avans, is dat studenten- studieverenigingen en disputen een prominentere rol krijgen binnen Avans; door bijvoorbeeld meer zeggenschap te krijgen in de Introductie. Daarnaast vind ik het belangrijk dat Avans duidelijker naar de student communiceert hoe hij of zij zich naast zijn studie op persoonlijk vlak kunnen ontwikkelen.”

Benieuwd naar de andere kandidaten? Zie punt.avans.nl/medezeggenschap