#AMR2017 Heidi Ronoredjo: ‘Samenwerking academies en diensteenheden verbeteren’

Op 29, 30 en 31 mei zijn de verkiezingen voor de Avans Medezeggenschapsraad. Studenten en medewerkers kunnen via verkiezingen.avans.nl een stem uitbrengen op één van de kandidaten uit hun geleding. De twaalf kandidaten uit beide groepen met de meeste stemmen, worden direct verkozen tot de raad.

De kandidaten schreven onderstaand artikel om zich voor te stellen.

Heidi Ronoredjo
Senior Medewerker Bedrijfsvoering, Academie voor Deeltijd (AVD)

Waarom heb je je verkiesbaar gesteld voor de Avans Medezeggenschapsraad?
“Als medewerker van Avans Deeltijd vind ik het van belang dat er vertegenwoordiging is in de AMR vanuit onze Academie. Avans Deeltijd is de vreemde eend binnen Avans omdat wij enkel gericht zijn op deeltijd. We hebben alleen deeltijdstudenten en veel freelancers, waardoor wij anders zijn dan overige academies. Door de samenvoeging van alle deeltijdopleidingen binnen Avans Deeltijd, zijn we inmiddels de grootste academie binnen Avans. Door me verkiesbaar te stellen, wil ik graag laten weten dat ik bereid ben om voor het belang van Avans Deeltijd en Avans Hogeschool op te komen.”

Dit wil ik veranderen bij Avans:
“Avans Hogeschool doet het op veel vlakken goed. Daar ben ik als medewerker blij mee en trots op. Natuurlijk zijn er altijd punten waar aan gewerkt moet worden en ik wil hier graag in meedenken. Verder ben ik van mening dat sommige processen beter kunnen binnen Avans. Zo kunnen de academies en diensteenheden elkaar meer op zoeken en elkaar helpen om de samenwerking te verbeteren. We hebben elkaar immers nodig, want zonder elkaar is er geen onderwijs en geen Avans.”

Waarom moeten medewerkers op jou stemmen?
“Moeten… Ik heb geleerd dat je moet eten en slapen. De rest is mogen. Je mag stemmen, vooral op mij!  Met mijn hardwerkende en geïnteresseerde houding, die aangevuld wordt met humor en gezelligheid, ben ik de juiste kandidaat voor de AMR. Mijn 7 arbeidsjaren binnen Avans zorgen ervoor dat ik veel kennis heb, maar ook zeker nog open sta voor vernieuwingen. Ik heb er zin om deel te nemen aan de AMR en op te komen voor de belangen van studenten en medewerkers!”

Benieuwd naar de andere kandidaten? Zie punt.avans.nl/medezeggenschap