Koffiepraat week 22: Avans weer naar de stembus

illustratie: Julika RunowWaar gaat het deze week over bij het koffieapparaat van Avans? Om je voor te bereiden op je wekelijkse dosis smalltalk, een overzicht van het nieuws dat we deze week verwachten.

Verkiezingen Avans Medezeggenschapsraad
29, 30 en 31 mei kunnen studenten en medewerkers hun stem uitbrengen op de kandidaten voor de Avans Medezeggenschapsraad. Dat kan via verkiezingen.avans.nl. De verschillende kandidaten stellen zich hier voor.

Docent van het Jaar
Ook die andere verkiezing bij Avans bereikt deze week zijn hoogtepunt: wie van de zes genomineerden mag zich een jaar lang docent van het jaar noemen? Stemmen kan nog tot en met woensdag 31 mei.

Fijne week!
Vorige week hadden we het over:
Farzad Farahzad, student Commerciële Economie bij Avans in Breda werd gekozen tot beste stagiair van 2017.
Actiegroep Beter Onderwijs Nederland dreigt met een rechtszaak tegen de verengelsing van het onderwijs aan hogescholen en universiteiten.