Studievereniging Oase viert 20-jarig bestaan in Avenue

Studievereniging Oase bestaat dit jaar twintig jaar. De studievereniging voor studenten Bedrijfseconomie in Breda vond het hoog tijd voor een groot feest. Dat vindt plaats op 26 mei. “Ook oud-leden en andere studenten zijn welkom”, vertelt Amber van Boxtel, vierdejaarsstudent Bedrijfseconomie.

Hoe lang ben jij al lid van Oase?
“Ik ben alweer drie jaar lid, maar over een maandje afgestudeerd, dus dan leg ik mijn taken ook neer. Het was een gedenkwaardige tijd.”

Kun je een memorabel moment noemen?
“Het absolute hoogtepunt was onze buitenlandse reis. Daar koester ik fijne herinneringen aan. Ook bijzonder is het weerzien met oud-leden. Zij zijn altijd enthousiast als we een activiteit organiseren.”

Waarom zou je studenten Bedrijfseconomie aanraden lid te worden?
“Jonge studenten maken dankzij Oase in een vroeg stadium kennis met het bedrijfsleven. Het is de ideale voorbereiding op de start van je verdere carrière.”

Wat kunnen leden verwachten van het lustrumfeest?
“We trappen de avond af met een gezamenlijk etentje met actieve leden en een aantal alumni. Dan volgt om 21.00 uur een netwerkborrel met docenten, sponsoren, stichting Midas en Studievereniging Merliijn. Vanaf 23.00 zijn alle Bredase studenten welkom voor een groot feest in de Avenue.”