WhatsAppen met AFM-studenten over studievragen

Nieuwe en huidige studenten Accountancy en Bedrijfseconomie van de Academie voor Financieel Management (AFM) in Den Bosch kunnen met al hun vragen over de studie terecht op WhatsApp bij medestudenten.

De mogelijkheid om te appen met studenten werd in eerste instantie in het leven geroepen voor de late studietwijfelaars, vertelt Suzanne Huijbregts, communicatie adviseur bij AFM. De deadline voor aanmelden bij Avans is bereikt, maar er zijn altijd studenten die bij meerdere opleidingen ingeschreven staan voor ze 1 september hun officiële keuze maken. Voor vragen over Accountancy en Bedrijfseconomie mogen zij appen naar een van de twee studenten over hun ervaringen.

“Veel aankomende studenten vinden het toch wel spannend om vragen te stellen tijdens meeloopdagen”, volgens Huijbregts. “Een appje sturen is laagdrempelig en snel gedaan. Het loopt nu twee weken en we gaan het permanent aanbieden.” Ook voor vragen over de intakes of het intro in augustus mogen studenten appen naar 06 10379604.