Ben jij Punts nieuwe columnist?

illustratie: Julika RunowPunt neemt afscheid van een aantal trouwe columnisten. Dat betekent dat er plaats is voor een nieuwe lichting studenten en medewerkers om hun mening te delen met de hogeschool.

Heb jij een mening over hoger onderwijs, Avans, het studentenleven of misschien een onderwerp waar je nog nooit iets over gelezen hebt op Punt? Verras ons dan!

Proefcolumn
De redactie roept studenten en medewerkers op een proefcolumn van ongeveer 300 woorden te schrijven en deze te mailen naar punt@avans.nl. Vermeld in de mail ook je naam, studie en leerjaar (studenten) of functie binnen Avans (medewerkers).

Uit de inzendingen selecteert de redactie een aantal columnisten die in het nieuwe studiejaar een eigen plek krijgen op de website.

Stuur je proefcolumn voor 3 juli naar punt@avans.nl.