Hbo Intro Festival Breda: papa’s en mama’s mogen komen (mits uitgenodigd)

Van hét festival voor alle Bredase studenten naar een festival voor alleen eerstejaars. Dat is de stap die Avans en de NHTV dit jaar zetten met het Hbo Intro Festival. En de papa’s en mama’s dan? Die mogen ook komen, maar dan moeten ze wel een eerstejaars zien over te halen.

HBO Intro Festival Breda: Freshmen Only is de naam waaronder de nieuwe versie van het bekendste studentenfeest van Breda wordt gepromoot. Maar dat denkt de lading niet helemaal, elke eerstejaarsstudent mag namelijk iemand meenemen die niet eerstejaars is. Dat kan een vriend of vriendin zijn maar natuurlijk ook een papa of mama van de intro.

Gastenlijst
Het festival is niet automatisch toegankelijk voor alle meerderejaarsstudenten die betrokken zijn bij intro-activiteiten. “Maar we gaan wel met een gastenlijst werken voor studentenverenigingen die echt iets toevoegen aan het festival”, zegt Jasmijn Snoek van de organisatie.

Wil je dus als meerderejaarsstudent verzekerd zijn van toegang tot het Hbo Intro Festival Breda op 7 september dan moet je óf heel erg aardig zijn voor de nieuwe lichting studenten óf een steentje bijdragen aan het festival.

Den Bosch
De editie in Den Bosch van 31 augustus blijft zoals voorgaande jaren toegankelijk voor alle Bossche studenten. Dus ook meerderejaars en iedereen mag een introducé meenemen.