Koffiepraat week 25: (her)tentamens met 30 graden

Foto: Pixabay.com/congerdesignWaar gaat het deze week over bij het koffieapparaat van Avans? Om je voor te bereiden op je wekelijkse dosis smalltalk, een overzicht van het nieuws dat we deze week verwachten.

De laatste loodjes
Week 9 van blok 4, dat betekent voor veel studenten een laatste kans om dat ene tentamen te halen en het studiejaar met genoeg studiepunten af te sluiten. Daarnaast zijn docenten druk met het nakijken van (afstudeer-)opdrachten. De kans is groot dat dit buiten in de tuin gebeurt, want de komende dagen blijft de temperatuur zomers.

Herinschrijven
Wil je volgend studiejaar verder bij Avans? Zorg dan dat je inschrijving en digitale machtiging op tijd rond is. Daarmee voorkom je stress eind augustus en een enorme dosis sms-jes en herrineringsmails.

Slimme apps
Een groep docenten en studenten van Avans onderzoekt voor het lectoraat New Marketing slimme apps die precies weten welke schoenen jij gaat kopen.

Punt met medewerkers
Eind deze week ligt er een nieuwe Puntmagazine in de bakken. Een special boordevol medewerkers van Avans.

Prettige week!

Vorige week ging het over:

Een student in Breda kwam dinsdagochtend niet aan op haar stage. Haar familie maakte zich zorgen en deed via social media de oproep om mee te zoeken.

Eerstejaarsstudenten mogen een introducé meenemen naar het Hbo Intro Festival in Breda. Goed nieuws voor de papa’s en mama’s van de intro die dit feestje niet willen missen.