Eerste gezamenlijke introdag Avans en NHTV in Belcrum

De Bredase wijk Belcrum is op 29 augustus de locatie voor de eerste gezamenlijke introductiedag van Avans en de NHTV. Rond de drieduizend eerstejaarsstudenten gaan deelnemen aan diverse activiteiten in Stek, Belcrum Beach en Podium Bloos.

Het is de eerste keer dat studenten van de NHTV en Avans samen optrekken tijdens de introductiedagen. De bedoeling is dat de dag uiteindelijk verder uitgebouwd wordt tot een introductieweek zoals ook bijvoorbeeld Tilburg die kent.

Avans
Het programma voor de eerstejaarsstudenten start om 16.00 uur. Er zijn verschillende activiteiten, eten en entertainment. Van Avans nemen de volgende opleidingen deel aan de gezamenlijke introductie-activiteit: Commerciële Economie, Small Business & Retail Management, Accountancy, Bedrijfseconomie, Bedrijfskunde MER, Human Resource Management, Bestuurskunde, Integrale Veiligheid, International Business Management, International Finance Management, Chemie, Chemische Technologie, Biologie & Medisch Laboratoriumonderzoek, Milieukunde, Communicatie, Communication & Multimediadesign.

Gemeente Breda, Avans en de NHTV hebben gekozen voor de Belcrum om nieuwe studenten kennis te laten maken met het stadsdeel waar veel culturele activiteiten plaatsvinden.