Het jaar beginnen met een knal op het Bossche Intro Festival

Zin om je studentenleven goed af te trappen met een fantastisch festival? Dat kan! Iedere student is namelijk van harte welkom op het HBO Intro Festival in Den Bosch. Samen met duizenden (toekomstige) medestudenten ga je onder het genot van een biertje los op de vetste dj’s, en maak je kennis met lokale bedrijven en studentenverenigingen.

Op de mainstage zijn dit jaar weer veel topartiesten om op te dansen, waaronder Tony Junior, Freddy Moreira en De Hofnar. Ook GUNZA (Avansstudent Amy Guns) staat er dit jaar tussen, als zeer terechte winnaar van de HBO Intro Festival Battle. Met haar urban, r&b en moombahton plaatjes zorgt ze ervoor dat het publiek helemaal los gaat.

Studance
Dit jaar is Studance Events partner van het HBO Intro Festival. Studance organiseert feesten voor studenten waar opkomende dj’s de kans krijgen om hun muziek te draaien voor een groot publiek. Dit jaar staan ze met een eigen podium op het festival. Onder andere artiesten Fahrenheid, Crude Intentions en Young Blood zijn hier te bewonderen.

Ook Willem Twee muziek en beeldende kunst is dit jaar aanwezig. Als je eventjes klaar bent met dansen en zin hebt in een creatieve onderbreking, laat dan je eigen originele studentbag zeefdrukken onder leiding van professionals van het Grafisch Atelier. Of zet een koptelefoon op en waag een dansje in de Silent Disco.

Het festival vindt op 31 augustus plaats, van 17.00 tot 23.00 op het Residentieplein aan de Onderwijsboulevard. Je mag een introducé meenemen. Zorg wel dat je je studentenpas of een ander bewijs van inschrijving kunt laten zien.

Happy hour
Tussen 17.00 en 19.00 is het happy hour, muntjes kosten dan 1,50 euro per stuk. Na 19.00 zijn de muntjes 2,00 euro per stuk. Zorg dus dat je er op tijd bent en profiteer van de goedkopere drankjes!