Muziek introkamp AAFM klinkt door in Biezenmortel

Wat is een introkamp zonder luchtkussens en waterspellen? De eerstejaarsstudenten van de Academie voor Algemeen en Financieel Management moesten er ook aan geloven.

Voor de groep van 150 studenten start met het bestormen van de hindernisbaan, of het zoveel mogelijk water van de ene naar de andere kant van het gras te brengen, worden ze opgewarmd door een instructeur van BRESS. De opzwepende basdreunen zijn in een groot deel van Biezenmortel te horen.

Het eerste echt grote introkamp van AAFM is neergestreken in de Beukenhof, een oud kloostercomplex met prachtige tuin. De feestzaal binnen ruikt nog naar het bier van de vorige avond, maar buiten schijnt de zon en de stemming zit er aardig in.

“De studenten hebben er zin in en het weer is goed. Eigenlijk voelt hier zijn helemaal niet als werken. Ik ervaar het meer als een vrije dag”, vertelt docent Erik Woering, een van de vele docenten van AAFM die aanwezig is bij de sport- en spelochtend. “We wisselen elkaar af. De meeste docenten komen hier een uurtje of vier langs. Echt veel hoeven we niet te doen. De studenten hebben het allemaal erg goed geregeld.”