Hoofdrol oud-Avansstudent in realityserie over dj’s

Lex van Berkel, in 2015 afgestudeerd bij Bedrijfskunde MER in Breda, is een van de vier dj’s in de nieuwe realityserie The Next Icons van Veronica.

De oud-Avansstudent timmert al een tijd aan de weg als dj onder de naam The Boy Next Door. Deze zomer scoorde hij met Jody Bernal de hit ‘La Colegiala’.

“Dat het zo ontploft, hadden wij nóóit verwacht”, vertelde Lex eerder aan Punt. “Jody is een super relaxte gast en inmiddels een goede vriend geworden.”

De oud-student werd een paar weken geleden benaderd voor het programma. “De persoon achter de artiest maakt het tof om naar te kijken”, zegt hij tegen Omroep Brabant.

Het programma The Next Icons met The Boy Next Door wordt vrijdagavond om 22.20 uur uitgezonden.