Nieuwe Avansdirecteur DP&O komt van Reclassering Nederland

Adea van Doorn wordt de nieuwe directeur bij de Diensteenheid Personeel en Organisatie (DP&O). Van Doorn is op dit moment hoofd P&O en Financiën en lid van het managementteam bij Reclassering Nederland.

Van Doorn is bij Reclassering Nederland onder meer verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van de strategie voor Personeel en Organisatie en voor de cao-onderhandelingen voor de Reclassering en het Leger des Heils. Zij geeft nu leiding aan een afdeling met daarin P&O en loopbaanadviseurs, beleidsmedewerkers, de personeels-, salaris en financiële administratie, het opleidingshuis, management development en de juridische dienst.

Lees ook: Stoelendans bij Avans: een overzicht

De nieuwe directeur heeft een master Arbeid- en Organisatiepsychologie afgerond bij de universiteit in Nijmegen en een master of Business Management van de Twente School of Management. Ze begint in november bij Avans en volgt interim-directeur Ton Leijten op.

Zelforganisatie
Een van de belangrijkste opgaven voor Van Doorn bij Avans is de verdere professionalisering van de hogeschool in de vorm van zelforganiserende teams. Daar heeft zij bij Reclassering Nederland al ervaring in opgedaan.