Welkom WIM, de nieuwste studievereniging van Avans

De meeste opleidingen van Avans hebben inmiddels wel een studievereniging, sinds kort ook Werktuigbouwkunde in Breda. Ontmoet WIM.

Wie?
Er is een nieuwe studievereniging opgezet door Harm Backx, Rubin Bartelink en Peter Lauwerijsen: WIM. De naam staat voor Werktuigbouwkunde voor Industrie & Maatschappij en is speciaal opgericht voor Werktuigbouwkundestudenten.

Wat?
Om de Werktuigbouwkundestudenten meer in contact met elkaar te laten komen gaat de studievereniging verschillende activiteiten organiseren. Waaronder borrels in hun eigen WTBéCafé, lezingen door verschillende bedrijven, en als kers op de taart een buitenlandse reis voor de tweedejaarsstudenten. Om deel te nemen aan deze activiteiten hoef je geen lid te worden.

Waar?
In Breda!

Voor meer informatie, mail naar Ruben Bartelink: r.bartelink@student.avans.nl.

Lees ook het Punt-overzicht van zo goed als alle studenten- en studieverenigingen bij Avans: