Gezocht: studenten die een bijdrage willen leveren aan de Avans Onderwijsdag

Met een overdaad aan workshops, gastcolleges en veel gelegenheid tot netwerken is de Avans Onderwijsdag een waardevolle dagbesteding voor medewerkers van de hogeschool. Dit studiejaar wordt studenten gevraagd ook een bijdrage te leveren.

Op 12 april 2018 is de Avans Onderwijsdag, een jaarlijks terugkerende dag voor én door medewerkers van de hogeschool. Het programma wordt elk jaar grotendeels ingevuld met bijdragen uit de organisatie, van medewerkers zelf dus. Denk daarbij aan workshops, speeddates, debatten, escape rooms, quizzen, etc. Dit jaar vraagt de organisatie voor het eerst aan studenten om ook een bijdrage te verzorgen.

“Onze studenten zijn de reden dat Avans bestaat en waarvoor we het allemaal doen. Medewerkers waarderen het enorm als zij erbij zijn en ook een bijdrage leveren aan het programma”, legt projectleider Sanne Damsma uit. “Tijdens de Onderwijsdag 2017 bleken de workshops van Ucademy al een schot in de roos. We gaan graag met onze studenten in gesprek over wat hen beweegt en hoe goed onderwijs volgens hen gerealiseerd kan worden.”

Pizza!
Wil jij je ideeën over goed onderwijs delen met docenten en andere medewerkers? Kom dan naar een van de pizzalunch-brainstormsessies om je bijdrage samen met medestudenten en het organisatieteam verder uit te denken. Van 12.00 tot 13.00 uur, op 9 november in Den Bosch, 14 november in Tilburg en 15 november in Breda. Meld je aan via een mail naar onderwijsdag@avans.nl. Vermeld met hoeveel mensen je komt. Dan laten wij je weten waar je ons kan vinden.

Avans beweegt
De Avans Onderwijsdag 2018 vindt plaats in Tilburg. Het thema dit jaar is ‘Avans beweegt’.