Help Avansstudenten van Buddy to Buddy met het winnen van een Appeltje van Oranje

@Beeldveld/Wilfried ScholtesStudenten van de Academie voor Sociale Studies Breda (ASB) Anne van Engelen en Hannah Wiersinga zijn met hun Stichting Buddy to Buddy genomineerd voor een Appeltje van Oranje. Dat is een soort Oscar voor sociale intiatieven, die jaarlijks wordt uitgereikt door het Oranje Fonds.

Met Buddy to Buddy helpen Anna en Hannah vluchtelingen aan een sociaal netwerk. In 2016 wonnen zij met hun initiatief al de titel Avansstudent van het Jaar.

Stem!

Tot en met 17 januari kan iedereen via stem.oranjefonds.nl/projecten/buddy-buddy stemmen op de Avansstudenten. De winnaars van het Appeltje van Oranje ontvangen een bedrag van 15.000 euro ter ondersteuning van hun initiatief.