Bredase Avansstudent heeft stemmen nodig voor Expeditie Robinson

Foto: fysicalcare.nl

Ook dit jaar mogen onbekende Nederlanders meedoen aan Expeditie Robinson. Kevin Buurmans, derdejaarsstudent Fysiotherapie in Breda, wil niks liever dan wekenlang afzien op een tropisch eiland.

“Overleven, je innerlijke zelf ontdekken, barre omstandigheden trotseren en samenwerken. Een mix van kwaliteiten in een Robinson. Een Robinson die ik in mijzelf wil vinden”, schrijft Kevin bij zijn video op de Expeditie Robinson-site.

Stemmen
Om deel te mogen nemen aan de castingdag van het programma moeten potentiële kandidaten zoveel mogelijk stemmen verzamelen. Daarvoor moeten ze een video opnemen. De kandidaten met de meeste stemmen gaan door naar de castingdag.

Elke week wordt op maandag een nieuwe opdracht bekend gemaakt. Geïnteresseerden hebben dan één week de tijd om hun video te maken, te uploaden en zoveel mogelijk stemmen te werven. In totaal zijn er zeven kansen in zeven weken. Dat zijn 49 kandidaten die door mogen naar de castingdag. Daarna kiest de redactie er nog 51. Uiteindelijk doen van die honderd zeven avonturiers mee aan het programma.

Fit en in conditie
Voor de eerste opdracht moeten kandidaten in hun video uitleggen waarom ze de ultieme Robinson-kandidaat zijn, terwijl ze ergens aan hangen. Voor Kevin geen probleem, want hij schrijft dat hij door zijn bijbaan als groepslesinstructeur fit en in conditie is.

Stemmen kan hier!