Kijk verder dan je eigen opleiding tijdens de Avans Multidisciplinary eXperience

Derde- en vierdejaarsstudenten kunnen van 9 tot en met 13 april meedoen aan de Avans Multidisciplinary eXperience (AMX). Tijdens deze week werk je in teams aan een vraagstuk uit de beroepspraktijk. Leuk aan de AMX is dat de teams zijn samengesteld uit studenten van verschillende opleidingen.

De bedoeling van de AMX is dat studenten verder kijken dan hun eigen opleiding, beter worden in samenwerken en in aanraking komen met de beroepspraktijk. Gedurende de week worden er gastcolleges gegeven en een brede groep docenten begeleidt de teams. Een jury beoordeelt de eindresultaten.

Wil je meer weten? Neem dan contact op met Anke de Geus, ac.degeus@avans.nl. Aanmelden kan via dit formulier.