Leer bakken zoals Heel Holland Bakt-winnaar en Avansstudent Hans Spitsbaard

Hans Spitsbaard, de beste thuisbakker van Nederland, heeft zijn eerste boek uitgebracht. In het lang verwachte Leer bakken met Hans, deelt hij niet alleen recepten die hij tijdens Heel Holland Bakt maakte, maar ook een hoop nieuwe creaties.

De Bossche student Technische Bedrijfskunde Hans Spitsbaard won in oktober als jongste deelnemer ooit het populaire tv-programma Heel Holland Bakt. Hij maakte elke aflevering weer indruk op de jury met zijn creaties. De benjamin van de groep wist uiteindelijk de titel ‘beste thuisbakker van Nederland’ in de wacht te slepen.

Lees ook: Meesterbakker van de week en Avansstudent Hans Spitsbaard over taarten bakken

Sindsdien is zijn leven veranderd in een achtbaan. Naast vele tv-optredens wist hij ook nog tijd te maken voor het bedenken van nieuwe creaties en alles vast te leggen op camera. Dat resulteert in zijn eerste boek waarin hij alle recepten stap voor stap uitlegt. ‘Laat je niet afschrikken door de ingewikkelde technieken! Volg nauwkeurig alle stappen en probeer het gewoon…’, schrijft hij in zijn voorwoord.

Angelique

Wat ontzettend leuk. Goed gedaan!

2018-02-22 15:54:48