Maak kennis met onze nieuwe columnisten

Punt verwelkomt dit jaar twee nieuwe columnisten. Maak kennis met foodlover Floortje Michels en criticaster Raffi Shahbaz Nazarian. De twee studenten vertellen wat zij van plan zijn in hun rol als Punt columnisten.

Hallo!

Ik ben Floortje, 22 jaar en ik kom uit Deurne. Sinds een half jaar woon ik op kamers in Tilburg met zeven lieftallige huisgenootjes (druk hè!). Ik zit in het derde jaar op Avans Hogeschool in Den Bosch en ik studeer Bedrijfskunde MER. Ik ben een aantal jaren geleden gestart met bloggen. Ik kan nu wel concluderen dat het een uit de hand gelopen hobby is. Ik heb een spiegelreflex gekocht, heb een eigen website en word op z’n tijd gevraagd om bij events aanwezig te zijn. Ik ga voor Punt heerlijke student-proof recepten met jullie delen. Gewoon simpel, lekker en snel!

Mocht je me online willen volgen, dat kan via mijn website Floortjesfoodexperience.com en Instagram en Facebook.

Eerder schreef Floortje al een artikel over de voedseltrends die we in 2018 kunnen verwachten.

Dag, lieve lezer.
Ik ben Raffi, derdejaars filmstudent aan AKV|St.Joost in Breda en jouw nieuwe Punt columnist.

Als columist zal ik schrijven over homoseksualiteit in het tijdperk van de leenbeurs (lees: studententijd), wijsheid en spiritualiteit (zonder aura’s) en de columnwaardige gebeurtenissen die me in het dagelijkse leven verzadigen met nóg meer levensvragen. Door te schrijven over deze ervaringen en door bepaalde hedendaagse idealen te bevragen, hoop ik samen met jou als student bewuster te worden over de dingen die we doen en denken. Ik hoop ook dat we wijzer worden tijdens de snelstroom van technologische-ontwikkelingen. Wij zijn als studenten de leading edge van de maatschappij. Met een studieschuld. En een tinder-duim.

Lees hier Raffi’s eerste column: Typisch zo’n Atlantiër